mustra bečka

23 Dec, 2009

Alternativna medicina (lečenje energijom)

Posted by: mustrabecka In: Lečenje|Opušteno|Zanimljivo

lečenje energijom čoveka

Ženin brat je išao kod nekog biomeda ili mediotekara ili tako neki sličan naziv za čoveka koji leči svojom unutrašnjom energijom. Izlečio mu je asmu svojom energijom i naučio ga je kako da skoncentriše svoje telo ako opet dođe do napada gušenja. Nije morao da koristi pumpicu i sada je skroz ok. Nije mu ništa naplaćivao za seanse jer je bio mlad.

- većina ljudi poveruje u priču koja je gore ispričana, mali deo ljudi ne, u nastavku sledi objašnjenje zašto ne treba verovati tzv. šarlatanima. Ovo nije ubeđivanje, ovo je samo osvrt na drugu stranu.

————————————————-

Dosta dugo postoji James Randijeva fondacija koja nudi $1000000 osobi koja pod laboratorijskim okolnostima dokaže bilo kakvu paranormalnu moć. Naravno, suma još uvek stoji na računu. Zapitaj se zašto, kada već na sve strane postoje ljudi koji od jutra do mraka prenose energiju i leče i mlade i stare i žive i mrtve…

Fora kod astme je to da je dosta lako lečiti prevencijom i kontrolom. Moj burazer je kao klinac isto bolovao od dosta jake hronične astme, i prošlo mu je relativno brzo zahvaljujući lekarima i lekovima, i gle neverovatnog čuda: kad se izlečio, ni on nije morao da koristi pumpicu!

Brat verovatno nije ostavio sve lekove i pumpicu u trenutku kad je otišao kod tog šarlatana, ne? Nije li više verovatno i logičnije da je prošao kroz veoma normalnu i uobičajenu fazu poboljšanja bolesti, koji se baš ukrstio sa sastancima sa magičnim vračem? Koji naravno da nije naplatio jer je znao da će kasnije da priča o tome kako je taj čovek divan i uspeće da ubedi još 10 osoba o lekovitim energijama koje je preneo.

To da ako njemu iz nekog razloga nisu naplatili ne znači da od drugih neće uzeti pare.

Kao i uvek, rekla-kazala, ništa od dokaza. Ništa od brojeva, ništa o tome koliko je osoba izlečio taj lik, koliko njih nije. Samo glasine.

Nadrilekari su veoma dobri u tome da iskoriste naivitet. Za sve dobro što se desi sa osobom kažu da je to njihova čudesna energija, za sve loše kažu da su to negativne energije, demoni, zli štrumpfovi, ili što u tom trenutku najviše odgovara.

Ne postoji nikakav dokaz za prenos ikakve energije između dve osobe. Sem naravno ako jednog ne drmne struja pa prenese električnu energiju na sve koji ga pipnu :)

I zapitaj se zašto do sada niko nije uspeo da dokaže da ta takozvana energija postoji?

No, svako može da veruje u šta želi i ako neko misli da će mu biti bolje “prenosom” nekih imaginarnih “energija”, to je svačija lična stvar.

Meni je jedino užasno da te varalice i obmanjivači iskoriste ljude i zarađuju na njima u stanju kad su nezaštićeni, slabi, bolesni.

Evo iz tvog primera se vidi da je čak i mlade, zdrave i pametne ljude dosta lako ubediti na stvari koje jednostavno ne postoje, kamo li one koji misle da im je to zadnja šansa da ozdrave umesto da se drže upustva iz nauke i zdravstva koji su položeni i ispitani tokom decenija. Strašno… Kaznio bih te razmetljivače tako da im nikad u životu ne bih pružio nikakvu lekarsku uslugu čak i da su u životnoj opasnosti, pa da vidim kako će da pomogne ta čudesna energija njihova.


32 Komentara na "Alternativna medicina (lečenje energijom)"

1 | Janez Poplaček

December 23rd, 2009 at 4:40 pm

Avatar

Ako se neko dvoumi, izuzetno lepa ilustracija kako je veoma lako obmanjivati i finansijski iskoristiti bedne, jadne, naivne ljude kojima je potrebna neka vrsta pomoći, je naš nacionalni heroj Milan Tarot.

Uvek će postojati oni koji veruju u čudo jer nisu upoznati sa time kako funkcioniše ljudska fiziologija, priroda ili ne poznaju zakone fizike. Uvek će postojati ti koji su ožalošćeni, potišteni i psihički oslabljeni zbog svoje bolesti ili bolesti voljenih… Uvek će postojati oni koji izvan svoje krivice nemaju posao, žive na ivici društva i ne mogu spojiti kraj sa krajem.

I na žalost, uvek će postojati ti koji će sa pružanjem lažne nade još nekoliko puta šutnuti u one na zemlji jer u tome vide priliku da zarade i da napune svoje džepove. Sve što zaslužuju je da im se pljune u lice, jer su najgori, najnevredniji, najniži šljam sveta.

2 | snisson

December 23rd, 2009 at 10:28 pm

Avatar

Šampioni prevare su svakako zdravstveni sistem zapadnjačke medicine i farmakomafijaši. Pomisli samo koliko su ljudi obmanuli i koliko su zaradili samo na svinjskom gripu. A gde su prevare tipa hemoterapija, dijabetes, sida… Ako upiremo prste u prevarante, prvo treba uperiti u Tomicu i bandu i sve ostale Tomice diljem sveta…

3 | Janez Poplaček

December 24th, 2009 at 8:26 am

Avatar

Da da da… Sve je to lepo smišljeno i veoma je interesantno, ali ostaje na nivou teorije i niskorazredne fantazmagorije o zaverama sve dok se ne dokaže. Još uvek čekamo sigurne dokaze (i pod sigurnim dokazima definitivno ne mislim sajt David Icke-a ili dokumentarac sumnjivog porekla u kojem samoimenovani eksperti prikazuju tvorevine svoje prezrele mašte), koje (nasprem nefunkcionalnosti metoda nadrilekara i šarlatana) još niko nije položio.

Gde je mnoštvo akademskih dokaza, gde su navodi, gde su citati respektivnih naučnika koji stoje pored vaših izjava? A da, nekom neverovatnom igrom slučaja, bezbroj naučnika i stručnjaka koji negiraju vaše maštarije su UVEK deo tih globalnih zavera, bilo da se radi o vakcini, o telepatiji, o vanzemaljacima ili o Snežani i sedam patuljaka.

Gde to vodi kad ljudi stvaraju svoje alternativne realnosti po tome šta su skupili iz raznih neproverenih izvora i misle da je istina? Evo imam i ja svoje omiljene teorije, izaberite koja vam se sviđa, ili kombinujte po ukusu.

- čovek nikad nije bio na mesecu,
- zemlju vode reptili prerušeni u ljude,
- princezu Dijanu su ubili vanzemaljci,
- nacisti imaju koloniju na Marsu i pripremaju 3. svetski rat,
- SAD je proizveo Tsunami tokom testiranja vojnih tehnologija,
- srednji vek nikad nije postojao,
- SAD kontroliše globalnu meteorologiju,
- itd, itd, itd…

Ali shvatam da stvara neverovatan osećaj superiornosti kad pronalazimo rupu u brižno izgrađenom, zlom, nemoralnom, bludnom sistemu, to nas čini pametnijim od onih koji su smislili tu opaku zaveru. “AHA! Ne mogu oni protiv nas, provalili smo ih!”.

Shvatite da teorije zavere jedino doprinose onima koji vode sajtove, pišu knjige, drže predavanja i prave filmove o njima, a vi ostaje muftaši koji sve te gluposti reč po reč, rečenicu po rečenicu, lepo polako, marljivo posisate. Da li stvarno mislite da ćete ikad primetiti ukoliko neko ikad smisli jedno stvarnu “globalnu zaveru”? Da će vam gurnuti pod nos da lepo zvačete po tom dan i noć i pričate i bratu i babi o tome? Ne mojte me zasmejavati, molim vas.

4 | snisson

December 24th, 2009 at 1:01 pm

Avatar

Ko je pominjao uopšte teoriju zavere. To što se desilo sa svinjskim gripom je čist marketinški potez u cilju sticanja profita. Ako niste upoznati, živimo u kapitalističkom zapadnjačkom sistemu, koji je isti onaj sistem koji je pobio stotine hiljada indijanaca zbog profita, izazvao rat u Avganistanu i Iraku zbog nafte i profita, bombardovao Srbiju zbog preraspodele vojne sile i indirekno – profita, pobio desetine hiljada ljudi u Vijetnamu zbog profita. Ili je možda genocid nad Indijancima samo teorija zavere? Možda su crni robovi iz Afrike samo teorija zavere? Možda je uništavanje industrije tkanina u Indiji i na teret iste stvaranje poznatih Engleskih štofova samo teorija zavere? Ja se izvinjavam, ali ako se sve to i gomilu drugih zločina odigralo samo u mojoj iskvarenoj mašti, onda sam definitivno zreo za posmatranje.
Nije pitanje teorije zavere, već je pitanje iskvarenog sistema vlasti i vrednosti koji je spreman da gazi sve pred sobom zarad profita.
A što se medicine koja se smatra legalnom i zvaničnom, tu mi ne trebaju nikakvi posebni stručnjaci, obzirom da su pomenuti stručnjaci svojom bahatošću, neznanjem i bezobrazlukom ubili mog oca, oca mog prijatelja, zamalo ogluveli moju decu i meni dale neko đubre od lekova koje mi naravno nije pomoglo, ali me spasla homeopatija, koja je, podsećam, odskora priznata zvanično iako je bila smatrana šamanskim mambo-džambom. E da, i znalci su mi jednom običan zatvor uspešno dijagnostifikovali kao upalu slepog creva i čak me stavili na program operacija, kada se nekim čudom moja upala slepog creva neočekivano izlečila masnom goveđom supom, koja me proterala. Da ne pričam o ženi kojoj su izvadili matericu da bi na kraju skontali da nije bio tumor, o ženi kojoj su trudnoću dijagnostifikovali kao tumor, a koje obe lično poznajem, čoveku, kome je noga ostala kraća zbog nemara i bahatosti medicinara itd…itd…
Da skratim priču. Ne smatram to teorijom zavere, već običnom trkom beskrupuloznih moćnika za profitom, usled čega su stvorili veliki konglomerat bolnica, zdravstvenih sistema, farmaceutskih kuća, laži, prevara bla, bla, bla, ubeđuju zdrave ljude da uzimaju hemikalije, proglašavaju starost bolešću……
Isto je kao sa verama. Uzmite zvaničen crkve i sekte, koje su u suštini ista stvar, samo je razlika u veličini i moći. I onda se sekte proglašavaju zlom, a, recimo, katolička crka koja je kao institucija destruktivnija i od Hitlerovih logora smrti i Staljinovih gulaga zajedno… Ili je i to možda plod moje bolesne mašte…
Bespredmetno je raspravljati, jer me nećete ubediti, kao što ni ja Vas verovatno neću. Imate pravo na svoje mišljenje, ali ne vidim zašto imate potrebu da omalovažavate moje. Jel to znak da ni vi nemate jakih argumenata nego samo godine uspešnog marketinga u koji verujete?

5 | Janez Poplaček

December 24th, 2009 at 1:27 pm

Avatar

Razlika je između vaših i mojih “verovanja” da mene itekako možete ubediti sa *dokazima i činjenicama*. Biću prvi koji će se se složiti sa time da je svinjski grip ili SIDA marketinški potez neke tamo “nevidljive sile”, čim mi lepo postavite spisak dokaza, citata, navoda. Dok to ne postoji, nemoguća je bilo kakva diskusija, jer se bazira isključino na nagađanjima, naslućivanjima, predpostavkama, a stime postaje i iole neozbiljna.
Molim vas da u sledećem odgovoru takođe i opravdate svoje izjave o svinjskom gripu sa validnim, ubedljivim, verodostojnim dokazima… I ne tražim spekulacije, to mogu naći i najbližoj kafani. Već razumne, pouzdane, čvrste DOKAZE o povezanosti “marketinškog poteza u cilju sticanja profita” i svinjskog gripa.

6 | snisson

December 24th, 2009 at 1:38 pm

Avatar

I ja bih želeo čuti DOKAZE o svinjskom gripu i njegovoj ubitačnosti i zašto je SZO smanjila kriterijum za proglašenje pandemije i zašto je dignuta panika u Srbiji na svega desetak umrlih, iako ih svake godine po statistikama SZO umre daleko više od sezonskog gripa, i zašto je proglašena pandemija sa svega desetak hiljada umrlih u svetui zašto su na brzinu i mimo svih protokola uvežene vakcine protiv svinjskog gripa u Srbiju, i zašto je Poljska ministarka zdravlja naatemisana jer nije htela to đubre u svojoj zemlji i na kraju krajeva, zašto više nema frke u medijima i zašto svinjski grip nije vest dana otkako je prošao tender za nabavku vakcina? Pogledajte malo podatke o poslednjem proglašenju pandemije u svetu i videćete da je u procentima smrtnost od svinjskog gripa, u najmanju ruku smešna. Ista je frka bila i za ptičji i sledeće godine će verovatno biti za kozji, koji navodno već hara Holandijom. Nebitno. Kada svaki četvrti stanovnik planete bude zaražen svinjskim gripom i kada bar 10% populacije na planeti bude umrlo od njega, poverovaću u tu priču. Do tada, jednostavno ne verujem i trebaju mi malko čvršći dokazi.
U Srbiji je samo 1999-te humano ubijeno 2000 civila u humanom bombardovanju. To je daleko veći procenat u odnosu na Srbiju nego ovi umrli od svinjskog gripa u odnosu na svetsku populaciju, pa se nešto ne sećam da je dizana frka oko toga…

7 | Janez Poplaček

December 24th, 2009 at 2:05 pm

Avatar

Ako tih 10000+ smrtnih i slučaja 200+ teritorijalnih pandemija vama nije dokaz o rasprostranjenosti i ubitačnosti jednog mutiranog virusa onda stvarno ne znam šta je. Zar treba da imamo špansku gripu sa stotinama hiljada mrtvih da bi ste sišli sa vagona teorije o kapitalističkom marketingu? Dok nasprem vas, ne gradim teorije i spekulacije, nemam šta ni da dokazujem.

“Frku u medijima” ni ja ne podržavam, ali ne mislim da panika, tenderi ili cena vakcine smanjuje vrednost i jednog jedinog ljudskog života.

8 | Janez Poplaček

December 24th, 2009 at 2:11 pm

Avatar

Uz to, “ali zašto oni ne…”, “ali zašto ovi da…” nisu ozbiljni argumenti9. Tačno, pitanje je zašto? I na to još uvek niste odgovorili.

9 | snisson

December 24th, 2009 at 3:37 pm

Avatar

Ali niste ni Vi, tako da samo potvrđujemo da postoje dve istine i svako veruje u svoju. Vi se vakcinišite, ja neću i gotvo :)

10 | snisson

December 24th, 2009 at 4:02 pm

Avatar

O, pa nisam video prethodni post.
Da. Potrebno je da imamo španski grip da bi me ubedili. U svakom drugom slučaju, ne verujem. 10.000,00 ljudskih života je premalo za takvu frku. Ako saberete novac bačen na vakcinisanje u svim državama i malko porazmislite, sračunaćete koliko je gladnih moglo biti nahranjeno tim novcem i videćete da je mnogo više od 10.000,00 ljudi moglo biti spašeno. Ali to se ne smatra bitnim, jer je zapad te ljude već popljačkao i od njih nema profita, pa stoga nisu ni bitni. Ako nije marketing, mito i korupcija, onda su svetski lideri izuzetno glupi ljudi.

11 | snisson

December 24th, 2009 at 4:23 pm

Avatar

Oooo, daaa. I da naglasimo u prilog Vašim “argumentima”. Na svetu ima nepunih 200 samostalnih država, a vi ste definisali 200+ teritorijalnih pandemija. Najmanja teritorija koju pandemija može zahvatiti je barem kontinent, a po definiciji bi trebala biti svetska. Lokalna ili teritorijalna može biti samo epidemija. E sad, gde ste Vi našli 200+ pandemija…

12 | Janez Poplacek

December 24th, 2009 at 4:34 pm

Avatar

Da vas podsetim na osnovni problem, tu je razlika u tome sto nisam ja taj koji se protivi akcijama globalnog zdravstva, WHO, hiljadama lekara, vec vi. Zasto ja moram da dokazujem nesto sto je prihvaceno sa strane bezbroj laboratorija i medicinskih strucnjaka, nasprem ideja ‘vikend teoreticara’ koji svoje dokaze nalaze u vecernjim vestima i na google-u?

13 | Janez Poplacek

December 24th, 2009 at 8:39 pm

Avatar

Pod teritorijalnim pandemijama sam naravno mislio na odredjene zaokvirene regione koji su zahvaceni virusom, ali verujem da nije bilo toliko nejasno da je bilo vredno preteranog.jahanja na ispravnosti enciklopedijske definicije izraza, narocito sto svakako ne menja smisao teme koja je osnova cele diskusije: samoimenovani strucnjaci kojima su svakojake spekulacije uvek veceg znacaja nego izjave i rad bezbroj lekara i naucnika koji su direktno povezani sa navedenim subjektima.

14 | snisson

December 24th, 2009 at 10:48 pm

Avatar

Itekako menja smisao, jer samo slučaj pandemije daje SZO gotovo neograničenu vlast nad vladama. Ona u tom slučaju može da naredi vakcinaciju, a sve dok ne dođe do pandemije, može da daje samo preporuke, tako da je itekako bitna.
A to što se većina drži toga tek ništa ne znači. Naime, većina je smatrala i da je Zemlja ravna ploča na leđima slonova, pa eto danas više na smatra. Isto tako su hiljade sveštenika jurili veštice, pa eto, to danas smatramo pomalo smešnim. Takođe su desetine hiljada ljudi smatrali da se Sunce okreće oko Zemlje, a Giordana Bruna su proglasili budalom koja veruje u teorije zavere i čak su ga spalili zbog toga. A gle čuda, teorija je danas opšteprihvaćena.
Slična ujdurma je bila 1976 sa svinjskim gripom. Možete se informisati na http://en.wikipedia.org/wiki/1976_swine_flu_outbreak kada je više ljudi ubijeno vakcinom, a od navodnog gripa umrla je jedna jedina osoba. Cela priča je bila ista kao danas.
E sad, možda to Vama nije dovoljno relevantan izvor.
Kada se povuče paralela, a poznato je da se istorija ponavlja, nema potrebe da me hiljade lekara ubeđuje u bilo šta, tim pre što je opštepoznato da su na raznorazne načine finansirani od farmaceutskih kuća. Za sebe i svoju decu ja sam već odlučio i ništa neće promeniti moju odluku. A baš ako se razbolimo, u šta sumnjam jer su šanse koliko i da dobijem sedmicu na lotou, nakrkaćemo se vitaminima, pa šta nam bude.
Moja drugarica u USA ga je preležala i nije tako strašno.

15 | Janez Poplacek

December 25th, 2009 at 12:22 am

Avatar

Nevazno je da li pricamo o vakcini ili o bilo kojoj drugoj temi dok ono sto navodite su po trenutnim akademskim standardima ništa drugo sem nagadjanja, naslucivanja i predpostavke. Naravno da mi to nije relevantan izvor. Narocito mi nije relevantan izvor logika pod kojom uporedjujete stanje nauke, tehnologije i komunikacije ili uopste drustva od pre 400 godina sa danasnjim.

Da vas informisem, trenutno u bolnici moga grada leze cetvoro na aparatima za disanje, i stanje im je prouzrokovano virusnom infekcijom H1N1.

16 | Janez Poplaček

December 25th, 2009 at 1:02 am

Avatar

I kad vec dovodite Giordana Bruna kao primer, njegova egzekucija je imala cistu versku pozadinu. Pored toga, tadasnja naucna elita vec itekako delila njegovo misljenje o astronomiji. Objasnite mi na koji nacin uporedjujete verski fanatizam petnaestog stoleca sa danasnjom naukom?

17 | snisson

December 25th, 2009 at 6:19 am

Avatar

1976 nije bila pre 400 godina.
500 slučajeva Guillain-Barré sindroma nisu nagađanje.
Wikipedia je proglašena relevantnijim izvorom i od Britanike.
Kakva je bila klinička slika tih ljudi pre infekcije?

18 | Janez Poplaček

December 25th, 2009 at 9:53 am

Avatar

Kad pišem o Giordanu Brunu i stanju tadašnjeg društva naravno da ne pričam o 1976. Nisam ja taj koji je počeo sa upoređivanjem XV veka sa današnjem stanjem medicine. Kad već diskutujemo kao ljudi, molim vas da ne vadite moje reči iz konteksta, naročito ne tako da služi za ruganje i preteče za ad hominem argumente.
.
U svakom lučaju, interesantno je koliko je selektivno vaše linkovanje sa Wikipedie. Evo probaću i ja:
.
“There were reports of Guillain–Barré syndrome affecting about 500 people who had received swine flu immunizations in the 1976 U.S. outbreak of swine flu—25 of which resulted in death from severe pulmonary complications, leading the government to end that immunization campaign. However, the role of the vaccine in these cases has remained unclear, partly because GBS had an unknown but very low incidence rate in the general population making it difficult to assess whether the vaccine was really increasing the risk for GBS. Later research has pointed to the absence of or only a very small increase in the GBS risk due to the 1976 swine flu vaccine. Furthermore, the GBS may not have been directly due to the vaccine but to a bacterial contamination of the vaccine”
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Guillain-Barr%C3%A9_syndrome
.
I nemam namere da se informišem o kliničkoj slici obolelih ljudi, jer sam siguran da vam je potrebna radi daljinske dijagnoze u čemu ne želim da sudjelujem jer nisam lekar, a predpostavljam da niste ni vi. Tako da je ta informacija u ovom slučaju totalno irrelevantna.
.
Mislim da smo stigli do tačke kad ja sa moje strane mogu da sumiram našu raspravu.
.
“Moja strana” uz svoju argumentaciju prilaže bezbroj izjava lekara, naučnika, međunarodnih stručnjaka, WHO, laboratorijskih dokaza, istraživanja i mišljenja regionalnih medicinskih uprava.
.
“Vaša strana” uz svoje ubeđenje prilaže nagađanja na osnovi informacija iz raznih medija(!) i selektivne citate sa interneta.
.
Nemam namere da nastavim sa daljim izlaganjima svojih argumenata jer cela ova rasprava neće da vodi nigde dok ja ne vidim verodostonije dokaze od (i po ko zna koji put moram da se ponavljam) spekulacija, naslućivanja, predpostavki.
.
Svačija lična stvar da li želi da se vakciniše, i definitivno je dobro da se informišu ljudi eventualnim zdravstvenim komplikacijama prouzrokovano sa strane jednog leka. Tu nema rasprave. Ali to se zovu kontraindikacije, koje su (naprem neke “globalne prevare”) činjenice, i slažem se sa vama da je važno biti obazriv kad u telo unosimo bilo kakve hemikalije. Ali ukoliko već želite da upozorite ljude o kontraefektima vakcine, moguće je to i na mnogo objektivniji način, sa kojim bi se verovatno složili i oni koji veruju u zdravstveni sistem. Ali ceo anti-virusni pokret prelazi u totalno neozbiljan nivo kad čujemo o “zloj kapitalističko marketinško farmaceutskoj mafiji” i teorijama koji više liče na neku vrstu skice za scenario sledećeg filma o Batmanu a ne na realne, ljudske, svakodnevne probleme koji se vežu uz imunizaciju.

19 | snisson

December 25th, 2009 at 3:09 pm

Avatar

Sve jedan koji je umro u Srbiji je bio teži srčani bolesnik i umro bi svejedno da se razbolio od svinjskog ili bilo kog drugog gripa, tako da je vrlo bitno i nevezano s tim da li ste ili niste lekar, trebali biste se bar toliko informisati. Ljudi umiru svake godine od sezonskog gripa i uvek su u pitanju hronični bolesnici, a grip ih samo dokrajči.
Dakle Vaše stanovište kako ga ja shvatam je da biste, bez obira na zdravu logiku, uzeli bilo kakvo žubre koje Vam se servira, samo zato što su to rekli na televiziji da je u redu i da je dobro??? Jel verujete i da Blendamed 7 rešava sve probleme zuba za samo 7 dana, kao i da Fairy pere triput bolje, i da ćete upotrebom Calgona uštedeti?
Ja imam 30 i kusur godina i otkako sam završio 8. razred popio sam svega 3 tablete i uopšte se ne osećam loše.
Moje dete, za koje su rekli da neće biti rođeno ako ne bude moja žena ne bude pila Gestromone, a nije ih pila, sada ima 9 godina. I mogu da navedem desetine primera iz svog života i života mojih bliskih prijatelja.
Vi uporno ne navodite nijednu činjenicu, već samo ponavljate kako su “stručnjaci” rekli ovo ili ono, bez obzira da li je to logično ili ne, po Vama je to dokaz.
A što se vakcine tiče, ima i nezanemarljiv broj lekara koji joj se protive (lično sam čuo, nisu mi rekli preko Dnevnika).
Elem, poznato je da su korporacije odavno napustile fer tržišno poslovanje kao model, tačnije nikada ga nisu ni primenjivale, jer su i korporacije kao pravna lica osmišljena da bi se zaštitio kapital i vršile malverzacije, još u vreme trgovačkih putovanja u Indiju. Ako uzmemo u obzir da su u stanju sve da učine zarad profita, i da su u istoriji i činile. Da su pokretani ratovi, ubijani ljudi, mučeni, zlostavljani, trovani, silovani… Zašto mislite da se nešto bitno promenilo u poslednjih desetak godina? Pa i za rat u SFRJ su stručnjaci tvrdili da nema šanse da se desi. 70-ih se u vojnim školama SFRJ smejalo Bžežinskom i njegovim projektima o raspadu komunizma, SFRJ, SSSR-a. Stručnjacima je bilo smešno, a gle čuda desilo se.
I nakon svega moljakamo da uđemo u EU, u jedan destruktivan sistem planske privrede, osmišljen opet od strane profitera. Ali, srećom po nas, još uvek ne ispunjavamo uslove o broju pedofila i gay-ova da bi nas primili u društvo.
Bespredmetno mi je da uopšte dalje i raspravljamo. Ako pružite neki dokaz u prilog Vašoj teoriji, mogu Vam i poverovati. Bar neku overenu kopiju originalnih rezultata istraživanja vakcine uz original na uvid, da vidimo na kojem uzorku je ispitana vakcina, šta je na njoj izmenjeno od 1976 do danas, kliničke slike tih ljudi pre uzimanja vakcine i posle, porodične anamneze itd…itd…. Ovako smo na istom, vi ponavljate šta ste čuli na TV od strane “stručnjaka” koji po Iraku i Avganistanu ubijaju i muče ljude zarad nafte i profita, ja ču da iznosim svoja razmišljanja i stavove i vrtećemo se u krug.
I dalje tvrdim, da se, ama baš ništa u ljudskoj svesti nije promenilo u proteklih 2000-3000 godina, samo se promenilo oružje i tehnologija. Moć i bogatstvo su i dalje prilično rasprostranjeni narkotici.
Evo, biću velikodušan. Pljucnite me još jednom, čisto da vaša bude poslednja, pa se čitamo na nekom drugom postu, ovaj smo malko razmrdali :)

20 | mustrabecka

December 25th, 2009 at 4:01 pm

Avatar

Definitivno vredno štivo za sve posetioce bloga, dakle “nije sve kao što izgleda”. Zapitajte se! Razmišljajte! Nemojte biti ovce! I na kraju stvorite svoje mišljenje od gomile različitih.

21 | Janez Poplaček

December 25th, 2009 at 4:08 pm

Avatar

Hvala na vašoj grandioznoj velikodušnosti, neverovatno mi puno znači da mogu da budem poslednji u diskusiji. Evo, kao vredan mladi propagator kapitalstičkih sistema, iskoristiću da još jednom demantujem vaše “logične” spekulacije.
.
Hoćete dokaze, činjenice? Onda umesto Wikipedije obratite malo veću pažnju na potvrde i statistike WHO, CDC, ECDC, EBSA, EPIET, Internacionalnog Žurnala Medicine… Molim vas, ne sisa to niko iz malog prsta i najverovatnije ne skalamerišu svoje informacije na osnovi izjava “ali lično sam čuo!”. A da, izvinjavam se, zaboravimo ih, te zle korporativne organizacije su sigurno podplaćene ili su već odavno deo kapitalističke, pro-gay, pedofilsko-profiterske mafije. Ćiribu-ćiriba, nestade i njihov kredibilitiet. Magična reč “zapad” uvek pomaže u slučajevima da bez dokazanog argumenta pometemo sve konkretno sa stola.
.
“Evo, biću velikodušan. Pljucnite me još jednom, čisto da vaša bude poslednja, pa se čitamo na nekom drugom postu, ovaj smo malko razmrdali :D

22 | Janez Poplaček

December 25th, 2009 at 4:45 pm

Avatar

Da ne bude da pričam u prazno, takođe prilažem i jedan deo kredibilnog izvora moje argumentacije, čisto da ne dovodite u pitanje dokaze. Predlažem vam da obratite pažnju na poreklo ovih informacija, od kojih ni jedan nije sa Wikipedije, od suseda, iz dnevnih novina, ili od “deset drugih osoba koji razmišljaju isto kao i ja”.
.
Mada predpostavljam da ćete i ova ispitivanja i studije iz refleksa odbaciti ispraćenim sa još jednim monologom o zlom kapitalističkom zapadu.
.
http://www.cdc.gov/H1N1FLU/surveillanceqa.htm
http://content.nejm.org/cgi/content/full/333/14/889?ck=nck
http://www.medscape.com/viewarticle/709468
http://www.bmj.com/cgi/content/full/333/7574/912
http://www.bmj.com/cgi/ijlink?linkType=ABST&journalCode=pediatrics&resid=113/5/1441
http://www.bmj.com/cgi/external_ref?access_num=12143096&link_type=MED
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/rr58e0724a1.htm#tab1
http://content.nejm.org/cgi/content/full/357/13/1281
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15342825
http://www.immunizationinfo.org/thimerosal_mercury_detail.cfv?id=3
http://www.pbs.org/now/science/mercuryinfish.html
http://beta.medicinescomplete.com/journals/fact/current/fact0403a02t01.htm
http://www.cdc.gov/Flu/professionals/acip/efficacycomparison.htm
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/rr58e0724a1.htm#tab1
http://www.mdconsult.com/das/citation/body/171541687-2/jorg=journal&source=MI&sp=16099627&sid=0/N/16099627/1.html?issn
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/rr58e0724a1.htm
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18974084?ordinalpos=2&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
http://scienceblogs.com/effectmeasure/2009/07/transmission_pathogenicity_vir_1.php
http://www.cdc.gov/h1n1flu/estimates_2009_h1n1.htm
http://www.who.int/csr/disease/swineflu/en/
.
I sad, gde su vaše primeri, gde su vaše studije? Sem hobi teorija koje ste smislili u slobodno vreme?

23 | snisson

January 9th, 2010 at 8:16 am

Avatar

Gle, moja hobi teorija koju sam smislio u slobodno vreme dobija rasplet?

http://www.infowars.com/european-parliament-
to-investigate-who-and-pandemic-scandal/

24 | mustrabecka

January 9th, 2010 at 5:06 pm

Avatar

Obzirom da se pojavio jako veliki broj ljudi koji misli kao ti, dužnost vlasti je da zastupa i tu stranu. Sve je to marketing i politika.

Pratimo razvoj događaja dalje. Kako beše onaj sajt za političare, rekli ste tada i tada to i to pa se posle izvesnog vremena gleda da li su obećanja ispunili, delimično ili uopšte ?!

25 | snisson

January 10th, 2010 at 5:30 pm

Avatar

Ma zataškaće se kao i uvek do sada. Primarni cilj im je da vrate legitimitet WHO, kako bi to mogli ponovo da urade za par godina :( i naravno poverenje u farmaceutske kuće.
To je kao i u politici. Kada narod počinje da konta kako je sranje, pokrene se neka afera, malo sačeka i zataška. I onda imaš privid kao da nešto rade pozitivno i da misle na narod, a u susštini ih baš zabole.

26 | Janez Poplaček

January 11th, 2010 at 12:47 am

Avatar

Ne radi se tu nažalost o zastupanju strane, nego o Wodargovim konkretnim idejama. Oduvek je bio jedan od najvećih lobista anti-vakcinacije u EU parlamentu. Najzad je uspeo da progura jednu rezoluciju kroz Savet i od toga bi ja ili bilo ko drugi ko deli moje mišljenje trebali da razmišljamo drugačije? Bez reči ću da prihvatitim njihove ideje kad mi pokažu i overene dokaze sa kojim ratificiraju svoje tvrdnje. Ali dotle su i dalje samo teorije, jer jednostavno ne možemo drugačije da ih nazovemo, bilo da ih je smislio Snisson tu na blogu ili jedan političar u EU parlamentu.
.
Vratimo se na ovu temu kad istraga pokaže i nešto konkretno.

27 | Janez Poplaček

January 12th, 2010 at 7:21 pm

Avatar

“There is a new moral climate of politics, marked by a push-and-pull between accusations of scaremongering on the one hand, and of cover-ups on the other. If anyone – government official, scientific expert or researcher – takes a given risk seriously, he or she must proclaim it. It must be widely publicised because people must be persuaded that the risk is real – a fuss must be made about it. Yet if a fuss is indeed created and the risk turns out to be minimal, those involved will be accused of scaremongering.
.
Suppose, on the other hand, that the authorities initially decide that the risk is not very great, as the British government did in the case of contaminated beef. In this instance, the government first of all said: we’ve got the backing of scientists here; there isn’t a significant risk, we can continue eating beef without any worries. In such situations, if events turn out otherwise – as in fact they did – the authorities will be accused of a cover-up – as indeed they were.
.
Things are even more complex than these examples suggest. Paradoxically, scaremongering may be necessary to reduce risks we face – yet if it is successful, it appears as just that, scaremongering. The case of AIDS is an example. Governments and experts made great public play with the risks associated with unsafe sex, to get people to change their sexual behaviour. Partly as a consequence, in the developed countries, AIDS did not spread as much as was originally predicted. Then the response was: why were you scaring everyone like that? Yet as we know from its continuing global spread – they were – and are – entirely right to do so.
.
This sort of paradox becomes routine in contemporary society, but there is no easily available way of dealing with it.”
.
Anthony Giddens

28 | Charolija

January 27th, 2010 at 5:28 pm

Avatar

Dok sam pročitala komentare, zaista vredne pažnje, zaboravila sam šta je bila tema posta.

Izgovor za onih 1.000.000 dolara nagrade, svakom od tih šarlatana bi uglavnom bio, “da im je to dar od Boga i da ne smeju da naplaćuju i svoj dar koriste za sticanje materijalnih sredstava.” :lol:

29 | dr.trip

March 5th, 2010 at 11:17 pm

Avatar

Narode… pročitao sam ove komentare i zadivljen sam… i još jednom je potvrdjeno da oduvek postoji i ovako i onako… hoću reći dobro i loše, vruće i hladno, istok i zapad,,, tako inače sve funkcioniše, da je drugačije nebi bilo ravnoteže i nebismo ni postojali…ni mi kao ni ova savršena planeta zemlja…

30 | Janez Poplaček

April 21st, 2010 at 6:37 pm

Avatar

James Randi-jevo TED predavanje o prevarama:

http://www.youtube.com/watch?v=c0Z7KeNCi7g

31 | Zapaljenje Slepog Creva Simptomi | Kako Da

May 19th, 2010 at 1:03 pm

Avatar

[...] moja upala slepog creva neočekivano izlečila masnom goveđom supom, koja me proterala. … DetaljnijeUzroci i lečenje upale slepog creva, slepo crevo, operacija …Zapaljenski proces se može [...]

32 | snisson

July 2nd, 2010 at 9:15 am

Avatar

I surova realnost o kojoj pričam. Ovo se svuda dešava, a i na globalnom nivou, a ove su pohapsili samo zato što nisu podelili plen.

http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/196414/Lekari-provizijom-od-citostatika-kupovali-stanove-u–inostranstvu

http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/196442/Farmaceuti-za-tri-godine-dali-50-miliona-evra-mita

Vaš komentar